Díky zákazníkům McDonald's zamíří na stavbu nového Domu Ronalda McDonalda v Olomouci téměř 7 milionů korun

Více než 6,7 milionu korun se podařilo vybrat v letošní kampani se samolepkami ručiček v restauracích McDonald’s. Výtěžek poputuje na stavbu druhého Domu Ronalda McDonalda, který vyroste u Fakultní nemocnice v Olomouci.

Samolepky ručiček symbolizují pomocnou ruku rodinám, které se starají o vážně nemocné děti. Díky štědrosti zákazníků tak mohlo být prodáno přes 269 tisíc ručiček – a každá z nich pomohla posunout otevření nového Domu o krok blíže.

„Velmi si vážíme podpory všech zákazníků McDonald’s, kteří nákupem ručičky přispěli. Stavba druhého Domu je teprve v počátcích a čeká nás hodně práce. Každá koruna nám pomáhá posouvat se vpřed,“ říká Ivana Švingrová Pešatová, ředitelka nadačního fondu Dům Ronalda McDonalda.

První Dům v areálu pražského Motola už téměř tři roky poskytuje zdarma ubytování rodinám dlouhodobě hospitalizovaných dětí – a využilo ho už více než 480 rodin z celé republiky. Jeho kapacita ale nestačí, proto připravujeme i druhý Dům v Olomouci.

McDonald’s jako zakladatel a generální partner nadačního fondu pořádá podobné kampaně pravidelně. „Velmi mě těší, že naši zákazníci chtějí spolu s námi podporovat dobrou věc. Práce nadačního fondu představuje skutečnou pomoc rodinám, které ji potřebují, a jsem moc ráda, že se nám povedlo posunout otevření Domu na Moravě zase o kousek blíže,“ dodává Lucia Polačeková, manažerka komunikace pro Česko a Slovensko.